وبلاگ جواد جهانبخش اسکویی

دانلود نرم افزار، مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی و...

دانلود نرم افزار، مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی و...

وبلاگ جواد جهانبخش اسکویی

جواد جهانبخش، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات، رشته مهندسی شبکه های کامپیوتری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۰:۳۴ - آلپ صنعت
    عالی
نویسندگان

شایعه: آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه، آیفون پرو نامیده خواهد شد

شایعاتی که در چند وقت گذشته منتشر شدند حکایت از این مسئله داشتند که آیفون 7 پلاس دارای دوربینی دوگانه خواهد بود. این شایعه بر این نکته نیز تاکید داشت که نسخه‌ی پلاس آیفون 7 تنها دارای دوربینی دوگانه خواهد بود و نسخه‌ی معمولی پرچم‌دار بعدی اپل فاقد این قابلیت خواهد بود. بنابراین بر اساس این شایعه که حدود یک ماه پیش نیز منتشر شد تنها کاربرانی می‌توانند از کیفیت بهتر دوربین آیفون 7 بهره‌مند شوند که نسخه‌ی پلاس آن را خریداری کنند که طبیعتا باید هزینه‌ی بیشتری نیز بپردازند.

حال شایعه‌ی جدیدتری منتشر شده که نشان می‌دهد اپل ممکن است آیفون بعدی که دارای دوربین دوگانه خواهد بود را آیفون پرو نام گذاری کند. با این کار اپل قصد دارد آیفون پرو را از بقیه‌ی نسخه‌های آیفون 7 جدا کند تا توجه ویژه‌تری به آن شود دقیقا شبیه همان اتفاقی که برای آیپد پرو در مقایسه با آیپد مینی و آیپد ایر افتاد.

البته این شایعه به تنهایی بر روی این مسئله تاکید نکرده بلکه در گذشته نیز شایعات جدیدی منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل قصد دارد تغییراتی را در نام‌گذاری دستگاه‌های خود انجام دهد. حتی ممکن است اپل به طور کلی نام آیفون 7 را تغییر دهد و به دنبال نام جدیدتری برای گوشی بعدی خود بگردد هرچند هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی در این مورد منتشر نشده است.

فعلا تا منتشر شدن اطلاعات رسمی نباید به این شایعه‌ها متکی بود هرچند که به نظر می‌رسد اپل با منتشر کردن آیفون‌های بیشتر قصد داشته باشد نام جدیدی را نیز برای آن‌ها انتخاب کند. برای مثال آیفون 4 اینچی اپل که آیفون SE نام خواهد گرفت می‌تواند شروع کننده‌ی این کار اپل باشد. این آیفون در ابتدا قرار بود آیفون 5SE نام‌گذاری شود.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۶
جواد جهانبخش اسکویی

نظرات  (۱)

همچنان منتظرم تا منتشر بشه ممنونم
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی