وبلاگ جواد جهانبخش اسکویی

دانلود نرم افزار، مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی و...

دانلود نرم افزار، مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی و...

وبلاگ جواد جهانبخش اسکویی

جواد جهانبخش، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات، رشته مهندسی شبکه های کامپیوتری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۰:۳۴ - آلپ صنعت
    عالی
نویسندگان

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

تجهیزات وای فای و توپولوژی مربوطه

خدمات یاد شده که Instant Tethering نام دارد بخشی از خدمات نسخه 10.2 گوگل پلی محسوب می شود که گوشی های اندرویدی را به نقاط سیاری (hotspot) برای اتصال به شبکه های داده مبدل می کند.

در زمانی که این قابلیت فعال می شود گوشی اندرویدی که به اینترنت دسترسی ندارد با به اشتراک گذاری داده ها با دیگر گوشی ها و تبلت های متصل به اینترنت آنلاینمی‌شود. بنابراین گوشی یا تبلت آفلاین هم در عمل به همین شیوه آنلاین می شود و از طریق دیگر ابزار متصل به اینترنت به حساب های کاربری گوگل متصل می شوند و البته استفاده از این خدمات با استفاده از فناوری بلوتوث بهبود می یابد.

استفاده از این خدمات بسیار ساده و مستلزم موافقت با سیاست کاربری است. پس از آن کاربر با اتصال به اینترنت در چنین شرایطی و تبدیل گوشی خود به hotspot سیار موافقت می کند. البته استفاده از این خدمات موجب استفاده بیشتر از شارژ باتری بوده و به قطع ارتباط کاربر با تمامی شبکه های بی سیم وای – فای منجر می شود.

خدمات Instant Tethering فعلا به طور محدود در دسترس بوده و تنها کاربران گوشی های نکسوس و پیکسل می توانند از آن استفاده کنند. اما در آینده دسترسی به آن گسترش می یابد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۲۴
جواد جهانبخش اسکویی

هدفون

مهندسان آمریکایی نمونه اولیه هدفونی را رونمایی کرده اند که گفته می شود باعث افزایش تمرکز کاربر می شود.

به گزارش روزنامه دیلی میل، به گفته این محققان هدفون Mindset فعالیت مغز را برای کسب حداکثر بهره وری ذهنی تجزیه و تحلیل می کند. این هدفون با استفاده از فناوری نوروفیدبک، سیگنال های الکتروانسفالوگرافی (فعالیت الکتریکی مغز) را اندازه می گیرد و به کاربران کمک می کند تا تمرکز پیدا کنند و زرنگ تر شوند.

این هدفون در قسمتی که بر روی سر قرار می گیرد دارای پنج حسگر است و از همان فناوری استفاده می کند که بیش از 50 سال در بیمارستان ها برای تصویربرداری از مغز و کارهای تشخیصی استفاده شده است...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۱۱
جواد جهانبخش اسکویی