وبلاگ جواد جهانبخش اسکویی

دانلود نرم افزار، مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی و...

دانلود نرم افزار، مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی و...

وبلاگ جواد جهانبخش اسکویی

جواد جهانبخش، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات، رشته مهندسی شبکه های کامپیوتری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۰:۳۴ - آلپ صنعت
    عالی
نویسندگان

تکنولوژی “دوست‌داشتنی” واقعیت مجازی، اپل را وارد این صنعت می‌کند

 به نظر می‌رسد که شرکت اپل می‌خواهد باز هم محصولی جدید را معرفی نماید و این‌بار پا به دنیای واقعیت مجازی بگذارد. برای اولین بار در طول تاریخ فروش گوشی‌هوشمند آیفون این شرکت در سه ماهه‌ی پایانی سال نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرده و چنین اتفاقی برای تبلت‌ها نیز افتاده است. همچنان باید منتظر باشیم و بینیم که فروش ساعت هوشمند اپل چگونه خواهد بود، اما پیش از این موارد، بهتر است در مورد هدست واقعیت مجازی این شرکت صحبت کنیم.

گزارشات جدیدی که منتشر شده نشان می‌دهد که اپل به در این مدت به صورت مخفیانه بر روی دنیای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کار می‌کرده و افرادی که از شرکت مایکروسافت و لایترو خارج شده و بر روی این پروژه فعالیت داشته‌اند نیز حالا به استخدام اپل درآمده‌اند. طبق گزارشات منتشر شده توسط Financial Times، اپل آقای Doug Bowman، از رهبران اصلی و کارگردانان مرکز تحقیقاتی تکنولوژی Virginia Tech را نیز استخدام نموده تا بتواند این پروژه را با سرعت بسیار بالاتری از قبل جلو ببرد. خریداری شرکت Flyby Media نیز باعث شده تا تیم اپل برای توسعه دنیای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خویش بسیار بزرگ‌تر از قبل گردد.

در خلال کنفرانسی که اپل در روز سه‌شنبه داشت، مدیر ارشد اجرایی این شرکت، آقای تیم کوک در مورد واقعیت مجازی اعلام کرد که این تکنولوژی واقعا جذاب بوده و کشش زیادی برای تولید محتوای دوست‌داشتنی دارد. با توجه به این موضوع، می‌توان انتظار داشت که اپل نیز همانند شرکت‌های سامسونگ و فیس‌بوک قصد ورود به این صنعت را داشته و می‌خواهد توان خود را نشان دهد.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
جواد جهانبخش اسکویی

نظرات  (۲)

حرف نداره

تکی تک

پاسخ:
سپاس
سلام.اقعا عالیه.دمتون گرم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی