وبلاگ جواد جهانبخش اسکویی

دانلود نرم افزار، مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی و...

دانلود نرم افزار، مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی و...

وبلاگ جواد جهانبخش اسکویی

جواد جهانبخش، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات، رشته مهندسی شبکه های کامپیوتری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۰:۳۴ - آلپ صنعت
    عالی
نویسندگان

گوگل کروم از شما برای ورود به وب‌سایت‌های دانلود جعلی محافظت می‌کند

احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده که برای دانلود برنامه‌ی خاصی وارد سایتی شوید و در این سایت دکمه‌ای بزرگ به نام دانلود را مشاهده کرده وبا کلیک کردن بر روی آن شاهد دانلود شدن موارد بسیار عجیب یا منتقل شدن به سایتی دیگر باشید. تمامی گزینه‌هایی که تحت عنوان دانلود شما را فریب می‌دهند از این گونه دسته هستند و گوگل هم برای آن راه چاره‌ای اندیشیده است.

گوگل در به روز رسانی که در روز چهارشنبه برای مرورگر خود انجام داد از ورود شما به اینگونه سایت‌ها جلوگیری کرده و قبل از ورود، به شما در مورد این سایت و دانلود جعلی که وجود دارد اخطار می‌دهد. این قابلیت از این پس در گوگل کروم به صورت پیش فرض فعلا است. البته شما می‌توانید این ویژگی را غیر فعال کنید. کافی است به بخش تنظیمات گوگل کروم رفته و در آن‌جا با رفتن به بخش Advanced – Privacy گزینه‌ی Protect you and your device from dangerous sites را غیر فعال کنید.

اگر هم این گزینه را فعال کرده باشید گوگل قبل از ورود شما به اینگونه سایت‌ها تصویر بالا را به شما نشان می‌دهد. در توضیحات این اخطار آمده که “شما در حال ورود به یک سایت فریب‌دهنده هستید. احتمال نصب هرگونه بدافزار یا نرم‌افزارهای جعلی بر روی رایانه‌ی شما بسیار زیاد است پس از ورود به این سایت خودداری کنید.” علاوه بر موارد گفته شده، معمولا اینگونه سایت‌ها اطلاعات شخصی افراد از جمله حساب‌های کاربری و بانکی را نیز به سرقت می‌برند.

گوگل برای اینکه وب‌مسترها را بیشتر از این موضوع آگاه کند مواردی را منتشر کرده که وب‌مسترها با رعایت کردن آن‌ها می‌توانند خود را از این اخطار جدا کنند.

نظرات  (۱۰)

ممنون بسیار مفید بود:-) 
پاسخ:
تشکر
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۶ پدرام. یار
جالب بود ممنون
پاسخ:
ممنون
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۷ مهدی ابوفاطمه
ممنون
پاسخ:
مرسی
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۰ خواندنی ها
مطلب مفیدی بود ممنون دوست عزیز:-)
پاسخ:
سپاس
ممنون بسیار عالی  و ممنون از اطلاع رسانیتون 
پاسخ:
خوتهش میکنم ممنون
مطاب مفیدی بود. ممنون از شما
پاسخ:
سپاس
من که از کروم استفاده نمی کنم
از edge استفاده می کنم
سلام
ممنون مطالب جالبی بود.
پاسخ:
ممنون از شما
ممنونم از پست هایه خوبتون
پاسخ:
ممنون از شما

مفید بود

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی