وبلاگ جواد جهانبخش اسکویی

دانلود نرم افزار، مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی و...

دانلود نرم افزار، مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی و...

وبلاگ جواد جهانبخش اسکویی

جواد جهانبخش، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات، رشته مهندسی شبکه های کامپیوتری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۰:۳۴ - آلپ صنعت
    عالی
نویسندگان

دوم اسفند ماه، رویداد Unpacked سامسونگ برگزار خواهد شد؛ آیا شاهد معرفی Galaxy S7 خواهیم بود؟


Samsung Unpacked set for 21st February, expect the Galaxy S7
دوم اسفند ماه، رویداد Unpacked سامسونگ برگزار خواهد شد؛ آیا شاهد معرفی Galaxy S7 خواهیم بود؟
اخبار شرکت‌ها محمد قاسمی ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ 291 بازدید بدون دیدگاه

از همین حالا خود را برای معرفی زودهنگام پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S7 آماده کنید! طبق اطلاعات رسمی که سامسونگ منتشر نموده، 21 فوریه (دوم اسفند ماه)، رویداد Unpacked شرکت برای دومین سال برگزار خواهد شد و احتمالا در این مراسم، شاهد رونمایی این شرکت از گوشی‌هوشمند خود باشیم. البته اینکه سامسونگ بخواهد از چه محصول و یا محصولاتی رونمایی کند، به آمادگی این شرکت بستگی دارد، اما با توجه به تعداد مهمانانی که در این نمایشگاه دعوت شده‌اند، شاید بتوان انتظار داشت که این شرکت بخواهد از دو گوشی‌هوشمند جدید رونمایی نماید.

این در حالیست که از تاریخ سوم اسفند ماه، کنگره جهانی موبایل رسما کار خود را آغاز خواهد نمود و سامسونگ برای این نمایشگاه و همچنین نمایشگاه IFA که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، برنامه‌های زیادی دارد. این دو مراسم که هر ساله برگزار می‌شوند، معمولا محلی هستند که سامسونگ محصولات جدید خود را از سری Galaxy S و Galaxy Note را معرفی می‌کند. حالا نیز به نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد این کار را انجام دهد و پرچم‌دار خود از سری Galaxy S را کمی زودتر از موعد مقرر معرفی نماید.

همانند بسیاری از محصولاتی که تا کنون معرفی شده‌اند، تا به امروز نیز اخبار بسیار زیاد و قابل باوری در رابطه با گوشی‌هوشمند Galaxy S7 منتشر شده که می‌توانیم آنها را قبول داشته باشیم. حالا ما می‌دانیم که گوشی‌هوشمند جدید سامسونگ، قدرت بسیار زیادی دارد و می‌تواند فوق‌العاده باشد اما چیزی که بسیاری از افراد از همین حالا نگران آن هستند، شکل ظاهری این دستگاه و عدم معرفی محصولی بازطراحی شده می‌باشد. البته دو نکته‌ی بسیار مهم نیز در مورد این گوشی‌هوشمند وجود دارد که شاید بتوانند همانند یک بمب صدا دهند. اول اینکه احتمالا Galaxy S7 از درگاه کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی خواهد نمود و دیگری نیز مصرف باتری فوق‌العاده پایین و شگفت‌انگیز این دستگاه، مواردی هستند که سامسونگ به کمک آنها می‌تواند درخشش بسیاری داشته باشد. البته می‌دانیم که شما نیز همانند ما کنجکاو هستید، اما باید تنها سه هفته صبر کنیم تا همه چیز مشخص گردد.

سامسونگ همزمان با انتشار این اطلاعات، تیزری را نیز پخش نموده که احتمال می‌رود در این رویداد شاهد چیزی بیشتر از معرفی گوشی‌هوشمند Galaxy S7 باشیم. شکی نداریم که سامسونگ بر روی واقعیت مجازی کار می‌کند و احتمالا در این رویداد، اطلاعاتی در مورد هدست واقعیت مجازی این شرکت با نام Gear VR نیز بشنویم. این در حالیست که اطلاعاتی در مورد تلاش اپل برای ورود به این صعنت منتشر شده و احتمالا باز هم سامسونگ در کنار دیگر شرکت‌های حاضر در این عرصه، رقابتی سخت را با اپل داشته باشد.

رویداد Unpacked سامسونگ به وقت محلی شهر بارسلون، قرار است ساعت شش بعد از ظهر آغاز گردد. اگر بخواهید می‌توانید از طریق وب‌سایت2های متعدد، این مراسم را به صورت آنلاین مشاهده کنید، در غیر این صورت می‌توانید با تک‌نیوز و اخبار لحظه به لحظه آن همراه باشید.

نظرات  (۱)

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۴۸ حامد پروینی
مرسی از پست زیباتون
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی